تاپسو

تاپسو

تاپسو

تاپسو

بسیار خوب است


"سه Chasers سعی کنید و نمره با Quaffle؛ نگهبان پست های هدف را نگه می دارد؛ هری پاتر ها را از تیم خود جدا می کند. "هری به عقب برگشت.

چوب "گفت:" بسیار خوب است.

هری - آیا تا به حال کشته های هر کسی را کشته اند؟ "هری پرسید:" امیدوارم که صدای خود را بشنود. "

"هیچوقت در هاگوارتز نیست ما چند فک شکسته داریم اما هیچ چیز بدتر از آن نیست. در حال حاضر، آخرین عضو تیم است Seeker. تویی. و شما مجبور نیستید در مورد Quaffle یا Bludgers نگران باشید - "

"- مگر آن که سر من باز شود."

"نگران نباش، Weasleys بیش از یک بازی برای Bludgers هستند - منظورم این است که آنها مانند یک جفت انفجار انسان خود هستند."

چوب به جعبه رسید و چهارمین و آخرین توپ را به دست آورد. در مقایسه با Quaffle و Bludgers، در مورد اندازه گردو بزرگ کوچک بود. این طلای روشن بود و بالهای نقره ای کمی دارد.

"این، گفت:" وود، "Snitch طلایی است، و مهم ترین توپ از بسیاری است. این بسیار سخت است زیرا به سرعت و دشوار است. این تلاش شاک برای گرفتن آن است. شما باید در داخل و خارج از Chasers، Beaters، Bludgers و Quaffle بپوشید تا آن را قبل از Seeker تیم دیگر بدست آورید، زیرا هر یک از Seeker Snatch را برنده می کند و یک امتیاز اضافی را به دست می آورد، بنابراین آنها تقریبا همیشه برنده می شوند. به همین دلیل است که جستجوگران خیلی زیاد شده اند. یک بازی کوییدیچ تنها زمانی پایان می یابد که اسنیچ گرفتار می شود، بنابراین می تواند برای سنین ادامه یابد - من فکر می کنم سه ماه است که باید ثبت شود تا بازیکنان بتوانند از خواب بیدار شوند.

"خب، این است که - هر گونه سوال؟"

هری سرش را تکان داد. او متوجه شد که او مجبور است تمام کارها را انجام دهد، آن را انجام می دهد که قرار بود این مشکل باشد.

وی گفت: "ما هنوز با اسنیچ تمرین نخواهیم کرد، با دقت آن را درون جعبه قرار می دهیم،" خیلی تاریک است، ممکن است آن را از دست بدهیم. بیایید چند تا از اینها را امتحان کنیم. "

او یک کیسه ای از توپ های گلف معمولی را از جیب خود کشید و چند دقیقه بعد، او و هری در هوا پریدند، چوب گرده بازی توپ های گلف را به سختی که می توانست در هر جهت برای هری بگیرد.

هری هیچوقت از دستش ناراحت نبود و چوب خوشحال بود. پس از نیم ساعت، شب واقعا سقوط کرد و نمی توانست ادامه یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.